Dictats en carrera és una activitat de treball cooperatiu d'Spencer Kagan on treballem la memòria, l'atenció, el treball en equip i la lectoescriptura. Mitjançant l'escriptura d'un dictat treballem també la seqüència temporal i l'ordenació de frases ja que el dictat està desordenat i en finalitzar l'activitat l'han d'ordenar en un full. Les instruccions són fàcils: 1. Juguem per parelles o trios. 2. El mestre reparteix els fragments d'un dictat i els apega per diferents llocs de la classe. Cada fragment té un color diferent. 3. A la senyal del mestre, un membre de la parella s'encarrega d'anar a llegir el fragment corresponent. L'altre membre de la parella espera sentat. 4. El membre de la parella que s'encarrega de llegir el fragment pot realitzar tants viatges com desitge. 5. Establim un temps determinat en funció de l'extensió del dictat. El temps es reinicia per a cada fragment. 6. En acabar tots els frag
Hui vos presentem una activitat de creació de contes en grup. Treballar amb els altres en un equip és una de les prioritats metodològiques ja que treballem valors molts importants com el respecte, la col.laboració i la participació. L'activitat consistia en ordenar unes seqüències visuals i escrites per tal de construir una història. Després l'hem pintat i l'hem llegit.
Hui, com cada dilluns, hem fet tertúlia sobre el llibre Faules de Samaniego. Hui ens tocava el capítol del lleó i el ratolí. Hem après que el més important és ajudar als altres, sigues com sigues. Adina s'ha encarregat de fer de secretaria i anotar les idees més importants. Arale era l'artista del dia i ha fet un dibuix molt bonic sobre la història. Paula ha sigut la moderadora. És molt important respectar el torn de paraula i escoltar als altres. Grysela era l'assessora cultural i s'ha encarregat de buscar en el diccionari les paraules que no coneixíem. Hui hem descobert el significat de bocí, petit i cansalada.
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada